Veelgestelde vragen


Kan ik de achterkant van mijn ijskaart aanpassen?

Helaas niet, deze afbeelding is van onze belangrijkste innovatie van het jaar. Bestel 'm snel!


Moet ik als ondernemer betalen voor mijn gepersonaliseerde ijskaart?

Nee, de ijskaart die je bestelt is voor onze rekening.


Kan ik ook nog een standaard OLA ijskaart bestellen?

Dat kan zeker! Je kunt dan het beste contact opnemen met de OLA verkoopbinnendienst op telefoonnummer: 010-439 47 86 of e-mail naar verkoop.binnendienst@unilever.com.


Is er ook een kleine OLA ijskaart beschikbaar?

Ja! Sinds dit jaar bieden wij ook de mogelijkheid een kleine OLA ijskaart mee te bestellen met bestelling van je gepersonaliseerde OLA ijskaart. Deze kleine OLA kaart is ook voorzien van een logo en afgestemd op het door jouw geselecteerde assortiment en prijzen. Met deze kleine OLA ijskaart krijg je de kans om je ijsverkopen nog meer te stimuleren.


Worden er ook ophangmaterialen voor de ijskaart geleverd?

Jazeker, deze sturen wij mee met de gepersonaliseerde OLA ijskaart. Je ontvangt zowel zuignappen als mobielspiralen. Deze laatste kun je gebruiken om de kaart gemakkelijk aan het plafond te bevestigen.


Is er nog ander promotie materiaal beschikbaar voor OLA?

OLA heeft naast de ijskaarten ook nog andere opvallende en smaakmakende promotiematerialen. Afhankelijk van jouw type verkooppunt en jaaromzet, kan onze verkoopbinnendienst aangeven of je in aanmerking komt voor deze gratis materialen. Neem hiervoor gerust contact op met onze OLA verkoopbinnendienst op telefoonnummer: 010-439 47 86 of e-mail naar verkoop.binnendienst@unilever.com